Kan inte alla bara låta mig va!





Måste alla hela tiden hålla på och tjata om att jag är singel. Jag mår redan dåligt över att jag aldrig lyckas få tag på en kille. Det blir inte bättre av att alla tjatar om det och definitivt inte på sättet det görs.

Min mamma frågade min kusin (som är fem år yngre) om han inte hade någon kompis som kunde passa mig (Det hade han inte men han var i alla fall snäll nog att säga att jag är för bra för hans kompisar). Fast jag vill ändå inte ha min kusins kompisar. Sen för ett tag sedan när vi träffade min andra kusins nya pojkvän för första gången var mamma inte sen att fråga honom om han hade någon kompis som kunde passa mig. Det är inte roligt för mig när hon håller på så men jag tror ändå att hon enbart gör det med välmening. Kanske för att hon inte vill att jag ska behöva vara ensam. I och för sig har vi aldrig pratat om det men det känns som att det kan vara orsaken

Men det värsta var nästan det min kompis sa till mig. Jag vill gifta mig och skaffa barn (någon gång i framtiden) men inget av det vill min kompis. Så en kväll när vi drack lite vin och kollade på film sa hon "Börjar det inte bli dags för dig att hitta en kille om du nu vill skaffa barn". Tack så väldigt mycket för den, var ju inte precis vad jag behövde höra. Gjorde ju bara att jag känner mig ännu mer misslyckad än vad jag redan gör. Jag trodde faktiskt att hon om någon skulle förstå mig men tydligen inte. Dessutom är hennes egna kärleksliv inte så lysande så jag tycker inte att hon har någon rätt att döma mig för att jag inte lyckas hitta någon.  
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0