Är nästan helt klar!




Jag hade ett litet peptalk med mig själv förut där jag sa till mig själv att jag skulle skärpa mig och sluta komma med massa undanflykter och det fungerade! Har jobbat med min inlämningsuppgift hela eftermiddagen och nu är jag nästan helt klar. Bara lite finjustering som återstår. Känns himla skönt nu när jag har skjutit på det i flera veckor. Har tagit fram böckerna och börjat kolla på vad som ska skrivas fler gånger under dessa veckor men varje gång har jag snabbt hittat på något annat som jag ska göra. Detta kan ju bero på att jag har varit totalt oinspirerad att skriva uppgiften förut. Men när jag hade mitt peptalk med mig själv blev jag helt plötsligt väldigt inspirerad att skriva.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0