Nu vet jag minsann att jag lever!




Började dagen med ett tufft träningspass, vilket resulterade i att jag fick veta att jag lever! Men det var skönt för det var länge sen jag tränade och verkligen gav järnet. Så det tycker jag att det får bli mer av den kommande tiden annars känns det ju knappt som att det är någon idé att gå och träna om det ändå inte ger något.

För övrigt kommer nog denna dagen att bli ganska händelselös. Det enda som står på schemat är att plugga och det är ju inte så roligt. Så nu vet ni att jag kommer spendera min tid med näsan i böckerna. Hade bara hoppats att det hade varit så bra väder och så pass varmt så man kunde sitta ute och plugga. Men det verkar inte riktigt som att det kommer bli så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0